Diskuse

Homeopati doporučují: Kachní játra a srdce proti chřipce

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To že se snažíte nad věcmi zamyslet ještě neznamená, že vám myšlení funguje a že jste schopen chápat. ;-)

0 0
možnosti

Svět chce být klamán a peníze jsou peníze.

1 0
možnosti

Příteli, jak vysvětlíte to "placebo" u koní a psů? ;-)

1 0
možnosti
Foto

500 korun cukrovych kulicek na tyden je dost penez. Je vsak treba si uvedomit, ze drazsi placeba funguji lepe nez levna placeba. ;-)

1 0
možnosti

Samozřejmě že jde o placebo. A o jedno z nejúčinnějších na světě. Divil byste se, kolik chorob jsem homeopatií vyléčil svým příbuzným a známým, a to nejsem lékař. Kdyby četli takovéto články, možná jsou doteď nemocní. A věřte, že síla psychiky je ohromná. A odpůrci homeopatie se o ní připravují.

2 1
možnosti
Foto

Autor je proste kazisvet a mel by se za tento blog stydet!

0 0
možnosti

Hodnotím Vaši snahu o příspěvek na tohle téma. Já už to víceméně vzdal. Šarlatány se zabývám cca 10 let, a zjistil jsem pouze jediné - že zdravý rozum prohrává na celé čáře tak 0:10. Když jsem se snažil alespoň v blízkém okolí, tedy u lidí, kteří mě celkem znají a snad mi i věří, provést jakousi osvětu na tohle téma, splakal jsem nad výdělkem. Kolegyně v práci, které léčily své dětičky všemi možnými prostředky, počínaje čajíčky, přes sirupy na nachlazení a kašel a konče antibiotiky, přezevše (tady si s češtinou nejsem jist) dnes přísahají, že jejich děti dnes žijí pouze díky homeopatikům, které dětem daly zároveň se vším jiným... Snažit se to někomu vysvětlit s nějakým apelem na zdravý rozum, je naprosto zbytečná snaha....

0 0
možnosti

Jediné, čeho jste tím dosáhl, bylo podkopání velmi účinného placebo efektu. Stálo to za to?

0 1
možnosti

P35e43t15r 80T29o19m23e94k

25. 10. 2016 20:18

Divím se, že všichni homeopati už dávno nesedí za mřížemi za klamání spotřebitelů.

1 0
možnosti
Foto

Divím se, že farmaceutické firmy nejsou souzeny za vědomé poškozování zdraví občanů.

0 0
možnosti